Sunday 5 July 2015

အျပင္​းစား .... ​ေအာ္​ခ်က္​

"Thank You" ခင္ဗ်ားကမာၻနဲ႔ခ်ီျပီး

သံေယာင္မလုိက္နဲ႔ အဲဒီစကားလုံးေတြ

က်ေနာ္႔အတြက္အဓိပၸာယ္မဲ႔သြားခဲ႔တာၾကာျပီ။

"အခ်စ္" ခင္ဗ်ားမ်က္နွာဖုံးေတြတပ္လုိ႔

စြတ္စြတ္မေျပာနဲ႔ အဲဒီစကားလုံးေတြ

က်ေနာ္႔အတြက္လူရာမ၀င္ခဲ႔တာၾကာခဲ႔ျပီ။

"သတိရျခင္းလား" ခင္ဗ်ားလွ်ာအရိုးမရွိတုိင္း

ခပ္ဖြဖြမေျပာနဲ႔ အဲဒီစကားလုံးေတြ

က်ေနာ္ေထြးထုတ္ခဲ႔တာၾကာခဲ႔ျပီ။

"လြမ္းမိသတဲ႔လား" ခင္ဗ်ားဟန္ေဆာင္အျပဳံးနဲ႔

မက်ီစယ္ခ်င္နဲ႔ အဲဒီစကားလုံးေတြ

က်ေနာ္အန္ထုတ္ခဲ႔တာၾကာခဲ႔ျပီ။

"ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္း" ခင္ဗ်ားရင္ဘတ္ကုိ

ႏြားဖားၾကိဳးမထုိးခ်င္နဲ႔ အဲဒီစကားလုံးေတြ

က်ေနာ္႔အတြက္ရင္ဘတ္ေပါက္နဲ႔မ်ိဳခ်ေနခဲ႔ရတာၾကာခဲ႔ျပီ။

"သစၥာတရား" ခင္ဗ်ားမြဲျပာပုဆုိးကုိ

အေရာင္မတင္ခ်င္နဲ႔ အဲဒီစကားလုံးေတြ

က်ေနာ္႔အတြက္အေရာင္မဲ႔ခဲ႔တာၾကာခဲ႔ျပီ။

"ေမတၱာတရား" ခင္ဗ်ားအပူရုပ္ကုိ

ဟန္မလုပ္နဲ႔ အဲဒီစကားလုံးေတြ

က်ေနာ္႔ရပ္၀န္းထဲမုိးေခါင္သြားခဲ႔တာၾကာခဲ႔ျပီ။

ခိုင္​ႏုငယ္


     ********

No comments:

Post a Comment